Marketingsstrategi

Marketingstrategi og planlægning

Har du en strategi for din marketing? Og ved du hvordan du skal eksekvere den? Mange har en mening omkring markedsføring i disse sociale medier tider. Og mange har rigtig mange gode råd.

Du behøver ikke længere stresse over, hvilke råd du skal følge fra venner, medier og eksperter for at få din markedsføring til at virke. Markedsføring virker, når det taler til vores gode følelse i maven.

På få timer har du fået et overblik over, hvilke kundetyper, der er dine kunder, og hvordan du taler til dem på et følelsesmæssigt plan. Dermed er det slut med gætværk og forsøgen sig frem, så du kan koncentrere dig om det, du bedst kan lide. På den måde bruger du dine markedsføringsindsatser bedst muligt og samtidig sparer du både tid og penge.

Jeg tilbyder dig at hjælpe dig med at lave din marketingsstrategi med værktøjer både fra den ”klassiske” marketing og Emotionelle Kundetyper™

Hvis du vil læse mere om Emotionelle Kundetyper™ kan du gøre det her.

Marketingstrategi Basis

3 timers rådgivning

  • Gennemgang af kundetyperne
  • Dit personlige skema som vi udfylder under rådgivningen
  • Valg af din virksomheds kundetype
  • Rådgivning i din kundetype
  • En let gennemgang af din hjemmeside
  • Valg af sociale medier ud fra din kundetyper
  • En let gennemgang af dit grafiske materiale og tryksager

Marketingstrategi Standard

7 timers rådgivning

  • Gennemgang af kundetyperne
  • Dit personlige skema som vi udfylder under rådgivningen
  • Valg af din virksomheds kundetype
  • En gennemgang af din kundetype inkl. udleveret materiale
  • Gennemgang af hjemmeside inkl. liste med forslag til hvordan den vil fungere bedre i forhold til kundetypen
  • Valg af sociale medier
  • En gennemgang af hvordan du får mest ud af de sociale medier
  • Gennemgang af dit grafiske materiale og tryksager

Marketingstrategi Udvidet

  • Skræddersyet strategi til din virksomhed
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne og/eller Workshop om kundetyperne med dit personlige skema, som udfyldes undervejs. Samt mulighed for konkurrenceanalyse
  • Valg af kundetype til din virksomhed
  • Omfattende gennemgang af din kundetype inkl. udleveret materiale
  • Grundig gennemgang af hjemmeside med forslag til ændring af hjemmeside og optimering
  • Valg af sociale medier til din kundetype med strategi. Herunder hvordan du bedst bruger dem i forhold til din kunder (tone of voice, budskaber, stil, salg etc.)
  • Grundig gennemgang af dit grafiske materiale og trygsager inkl. opsætning, valg af farver, design. Evt. forslag til ændringer.
  • Evt. gennemgang og observation af fysisk forretning (butik, restauration, kontor etc.) for iagttagelse af kundeinteraktion og fysisk indretning.
  • Markedsføringsplan for kommende år frem (12 måneder).
  • Rapport med sammenfatning af gode råd og vejledninger.
|

Kunder siger

Kontakt mig

Adresse

Rolf Krakesvej 18
3600 Frederikssund

Kontakt

5192 4330
jesper@efekt.dk

Træffes bedst

Mandag – fredag
9 – 15

Send en besked

10 + 5 =