Sociale medier kan være både skræmmende, stressende og virke voldsomt.
Og det værste er, at mange mennesker har gode råd om, hvor du skal være, hvad du skal gøre og hvad der virker.

Der er ingen tvivl om, at man i dag skal være på de sociale medier. Det er jo næsten gratis markedsføring, og det er også der, hvor vi kan have den gode dialog med vores kunder. Men der er hundredvis af sociale medier at vælge i mellem.
Hvad giver mening i forhold til dine kunder? Hvordan skal du tale til dem der?

At bruge de forkerte sociale medier eller bruge dem forkert er spildte kræfter, og i ekstreme tilfælde skadeligt for din virksomheds og brands omdømme.

I alle rådgivningspakkerne kommer vi ind på, hvilke sociale medier, som er bedst i forhold til din kundetype. Og vi kigger selvfølgelig også på, hvordan du taler til dem.
Læs mere om rådgivningspakkerne.

Hvis du stadig føler dig lidt usikker og har brug for lidt mere hjælp eller en livslinje, så kan du købe et klippekort. Så kan du altid få den hjælp du har brug for.
Læs mere om Klippekort

Kan du slet ikke overskue sociale medier selv, så er det også mulighed for, jeg kan passe dine sociale medier i samarbejde med dig. Kontakt mig for priser.

Jesper Hugh

Bor i Københavns Nordvest-kvarter med mand, hund og kat på en stille vej med stor have. På en stille dag kan jeg høre rådhusklokkerne.

Jeg har mere end 20 års erfaring inden for markedsføring, og jeg er altid nysgerrig på nye ting og oplevelser. Jeg har 7 uddannelser, som jeg oftest har taget sideløbende med arbejdet. Derudover har jeg et hav af kurser.

Jeg er helt klar mest rød.

Kunder siger