Du behøver ikke længere stresse over, hvilke råd du skal følge fra venner, medier og eksperter for at få din markedsføring til at virke. Markedsføring virker, når det taler til vores gode følelse i maven. Men kundetyperne er meget forskellige, og der er stor forskel på, hvad der giver den gode følelse.
Med udgangspunkt i din forretning, får du på få timer et overblik over, hvilke kundetyper der er dine kunder, og hvordan du taler til dem på et følelsesmæssigt plan. Dermed er det slut med gætværk og forsøge sig frem, så du kan koncentrere dig om det, du bedst kan lide. På den måde bruger du dine markedsførings indsatser bedst muligt og samtidig sparer du både tid og penge.

Basis Rådgivningspakke 


  • 3 timers rådgivning
  • Gennemgang af kundetyperne
  • Dit personlige skema som vi udfylder under rådgivningen
  • Valg af din virksomheds kundetype
  • Rådgivning i din kundetype
  • En let gennemgang af din hjemmeside
  • Valg af sociale medier ud fra din kundetype
  • En let gennemgang af dit grafiske materiale og tryksager

3.000,-

Standard Rådgivningspakke


  • Op til 7 timers rådgivning
  • Gennemgang af kundetyperne
  • Dit personlige skema som vi udfylder under rådgivningen
  • Valg af din virksomheds kundetype
  • En gennemgang af din kundetype inkl. udleveret materiale
  • Gennemgang af hjemmeside inkl. liste med forslag til hvordan den vil fungere bedre i forhold til kundetypen
  • Valg af sociale medier
  • En gennemgang af hvordan du får mest ud af de sociale medier
  • Gennemgang af dit grafiske materiale og tryksager

10.000,-

Udvidet Rådgivningspakke


  • Skræddersyet strategi til jeres virksomhed
  • Udvidet rådgivning i kundetyperne og/eller Workshop om kundetyperne med jeres personlige skema, som udfyldes undervejs.
  • Mulighed for konkurrence analyse
  • Valg af kundetype til jeres virksomhed
  • Omfattende gennemgang af jeres kundetype inkl. udleveret materiale
  • Grundig gennemgang af hjemmeside med forslag til ændring af hjemmeside og optimering
  • Valg af sociale medier til jeres kundetype med strategi. Herunder hvordan I bedst bruger dem i forhold til jeres kunder (tone of voice, budskaber, stil, salg etc.)
  • Grundig gennemgang af jeres grafiske materiale og trygsager inkl. opsætning, valg af farver, design. Evt. forslag til ændringer.
  • Evt. gennemgang og observation af fysisk forretning (butik, restauration, kontor etc.) for iagttagelse af kundeinteraktion og fysisk indretning.
  • Markedsføringsplan for kommende år frem (12 måneder).
  • Rapport med sammenfatning af gode råd og vejledning.

Fra 20.000,-

Kunder siger